T'interessa
Abonament transport jove (València)
FAQ - Que es l'abonament transport jove i quins beneficis te?
Què és l'abonament transport jove i quins beneficis té?
És un títol coordinat, personal i intransferible, vàlid en totes les zones de l'àrea metropolitana de València (A, B, C i D i combinacions entre estes), durant 30 dies, des de la primera validació, amb un nombre il·limitat de viatges i transbords amb Metro, tramvia, EMT i MetroBus.
El benefici d'este abonament per als titulars del Carnet Jove és d'un 15 % de descompte sobre el seu preu de venda. És el títol de transport més convenient per a qui utilitza de forma freqüent i combinada el Metro o els autobusos urbans d'EMT o els interurbans de MetroBus. Et permet viatjar durant 30 dies sense límit i dins de les zones que tu tries. Com més l'utilitzes, més diners estalvies.
Les tarifes vàlides per a enguany són:
- Una zona: 38'25 €
- Dos zones: 49'55 €
- Tres zones: 58'40 €
- Cuatre zones: 67'25 €
- Zona D-Sagunt: 28'90 € (Vàlid dins de l'àmbit urbà Sagunt - Port de Sagunt)
FAQ - Quines empreses participen en l'atj?
Quines empreses participen en l'atj?
MetroValencia, EMT i MetroBus
FAQ - Qui pot beneficiar-se de l'atj?
Qui pot beneficiar-se de l'atj?
Els joves entre 14 i 30 anys (ambdós inclosos) titulars del Carnet Jove
FAQ - On es pot comprar i tramitar este abonament?
On es pot comprar i tramitar este abonament?
La targeta personalitzada Móbilis s'obté en les estacions de Metro, en els centres d'atenció al client de Metro, Centre d'Atenció al Client Mobilis, estancs, quioscos concertats i comerços autoritzats i en la web www.tarjetamobilis.com
Important:
- Els usuaris que ja disposen d'una targeta personalitzada de coordinació Móbilis i el Carnet Jove no han de sol·licitar-ne una altra, sinó que poden adaptar-la a la targeta Móbilis Jove acudint a l'Oficina d'Atenció al Client Móbilis d'EIGE, ubicada a l'estació de MetroValència de Colom, a la ciutat de València.
- Per a aquells usuaris que encara no disposen de cap targeta Móbilis personalitzada és recomanable que la sol·liciten a través de la web www.tarjetamobilis.com També es pot tramitar en punts habituals de la xarxa de vendes d'EIGE (estancs, quioscos, metro i comerços autoritzats).
FAQ - Documentació necessaria per a la tramitació
Documentació necessaria per a la tramitació
Per a fer la sol·licitud s'ha d'aportar en el punt de venda autoritzat la documentació següent:
- 1 fotografia de carnet
- 1 original i fotocòpia del DNI
- 1 original i fotocòpia del Carnet Jove
- L'import de la tramitació és de 5,00€ (només el suport)
FAQ - On estan i quin horari tenen els centres d'atenció al client?
On estan i quin horari tenen els centres d'atenció al client?
Telèfon d'informació al client
900 46 10 46 - Gratuït
Horaris dels Espais del Client
Colom
Situat en l'entresòl de l'estació, junt amb la Sala Lametro.
Obert de dilluns a divendres en el següent horari:
Del 01/01 al 30/06 (menys Setmana Santa i Pasqua) i del 01/09 al 31/12: de 7:00 a 21:30 h.
Del 01/07 al 31/08, i Setmana Santa i Pasqua (15 al 29 d'abril) : de 9:00 a 14:00 h i de 17:00 a 20:00 h.
Tancat els dissabtes, diumenges i festius.
Xàtiva
Situat en el vestíbul principal de l'estació, entrada junt Estació del Nord.
Obert en el següent horari:
De dilluns a divendres: de 7:00 a 21:30 h.
Dissabtes, diumenges i festius (excepte 25/12 i 01/01) : de 10:00 a 14:00 h i de 16:00 a 20:00 h.
FAQ - On es pot recarregar?
Es recarrega en estancs, quioscos autoritzats i estacions de Metro.
Visualització de contingut web
València
- IVAJ València
- Ubicació:
- Carrer de l'Hospital, 11
- 46001 - València (València) Espanya
Visualització de contingut web
Contacte
IVAJ València
- Horari: De 9:00 a 14:30 de dilluns a divendres.
- Telèfon: 012 - 963 866 000
- Correu electrònic: carnetjove_ivaj@gva.es