T'interessa

Abonament transport jove (València)

FAQ - Que es l'abonament transport jove i quins beneficis te?

Què és l'abonament transport jove i quins beneficis té?

És un títol coordinat, personal i intransferible, vàlid en totes les zones de l'àrea metropolitana de València (A, B, C i D i combinacions entre estes), durant 30 dies, des de la primera validació, amb un nombre il·limitat de viatges i transbords amb Metro, tramvia, EMT i MetroBus.
El benefici d'este abonament per als titulars del Carnet Jove és d'un 15% de descompte sobre el seu preu de venda. És el títol de transport més convenient per a qui utilitza de forma freqüent i combinada el Metro o els autobusos urbans d'EMT o els interurbans de MetroBus. Et permet viatjar durant 30 dies sense límit i dins de les zones que tu tries. Com més l'utilitzes, més diners estalvies.

Les tarifes vàlides per a 2017 són:

  • Una zona: 38'25 €
  • Dos zones: 49'55 €
  • Tres zones: 58'40 €
  • Cuatre zones: 67'25 €
  • Zona D-Sagunt: 28'90 € (Vàlid dins de l'àmbit urbà Sagunt - Port de Sagunt)

FAQ - Quines empreses participen en l'atj?

Quines empreses participen en l'atj?

MetroValencia, EMT i MetroBus


FAQ - Qui pot beneficiar-se de l'atj?

Qui pot beneficiar-se de l'atj?

Els joves entre 14 i 30 anys (ambdós inclosos) titulars del Carnet Jove


FAQ - On es pot comprar i tramitar este abonament?

On es pot comprar i tramitar este abonament?

La targeta personalitzada Móbilis s'obté en les estacions de Metro, en els centres d'atenció al client de Metro, Centre d'Atenció al Client Mobilis, estancs, quioscos concertats i comerços autoritzats i en la web www.tarjetamobilis.com

Important:

  • Els usuaris que ja disposen d'una targeta personalitzada de coordinació Móbilis i el Carnet Jove no han de sol·licitar-ne una altra, sinó que poden adaptar-la a la targeta Móbilis Jove acudint a l'Oficina d'Atenció al Client Móbilis d'EIGE, ubicada a l'estació de MetroValència de Colom, a la ciutat de València.
  • Per a aquells usuaris que encara no disposen de cap targeta Móbilis personalitzada és recomanable que la sol·liciten a través de la web www.tarjetamobilis.com També es pot tramitar en punts habituals de la xarxa de vendes d'EIGE (estancs, quioscos, metro i comerços autoritzats).

FAQ - Documentació necessaria per a la tramitació

Documentació necessaria per a la tramitació

Per a fer la sol·licitud s'ha d'aportar en el punt de venda autoritzat la documentació següent: 

  • 1 fotografia de carnet
  • 1 original i fotocòpia del DNI
  • 1 original i fotocòpia del Carnet Jove
  • L`import de la tramitació és de 5,00€ (només el suport)

FAQ - On es pot recarregar?

On es pot recarregar?

Es recarrega en estancs, quioscos autoritzats i estacions de Metro.


FAQ - On estan i quin horari tenen els centres d'atenció al client?

On estan i quin horari tenen els centres d'atenció al client?

El Centre d'Atenció al Client està ubicat en l'estació de Metrovalencia de Colón, a la ciutat de València, operatiu de dilluns a dijous, de 8 a 19 hores, i els divendres de 8 a 14:30 hores. El telèfon d'atenció al client és el 961 923 292.


Ubicació

València

  • IVAJ València
  • Ubicació:
    • Carrer de l'Hospital, 11
    • 46001 - València (València) Espanya

Contacte

Contacte

IVAJ València

  • Horari: De 9:00 a 14:30 de dilluns a divendres.
  • Telèfon: 963108621
  • Correu electrònic: carnetjove_ivaj@gva.es